Austriacka reporterka, WHO, epidemia grypy, koncerny farmaceutyczne, rządy i ludobójstwo
Add comments Liczba odsłon: 30,322
Przeczytaj ten tekst uważnie, a dowiesz się co wspólnego mają te wszystkie hasła. Zaczęło się całkiem niedawno w Czechach, gdzie zupełnym przypadkiem postanowiono skontrolować szczepionki przeciwko grypie dostarczone przez firmę Baxter. Miały być to szczepionki przeciwko zwykłej grypie i jeden z lekarzy postanowił z czystej ciekawości sprawdzić ich działanie na zwierzęciu. Rezultat przeszedł jego oczekiwania. Zwierzę zdechło. Chciałbyś dostać taką szczepionkę?
Podobne transporty trafiły do Austrii, Niemczech i Słowenii. Jak potoczyły się losy tamtejszych szczepionek? Nie wiadomo.
Ten fakt i kilka innych, na które nie trafisz z pewnością na renomowanych portalach informacyjnych nie odbił się szerokim echem w naszym kraju.

W mediach tzw. czołowych w dalszym ciągu jedyne hasła związane z grypą to budowanie ogólnonarodowej paranoi i histerii opartej na mocnym fundamencie, jakim jest groźba pandemii grypy.
Nie poinformowano nas także o wybuchu w pociągu Intercity gdzieś w Szwajcarii. O dziwo właśnie w tym pociągu pasażerskim przewożone były szczepionki (zbiegiem okoliczności również firmy Baxter) , które eksplodowały(!). Okazało się, że przyczyną były niewłaściwe warunki przewozu szczepionek (prawdopodobnie eksplodował gaz chłodzący pojemniki ze szczepionkami). Sprawę zbagatelizowano - puszczono pasażerów do domu bez żadnych badań czy obserwacji.
Jane Burgermeister
Pani Jane Burgermeister, austriacko-irlandzka dziennikarka, która z wyróżnieniem ukończyła Uniwersytet w Edynburgu, pisząca min. do Nature czy British Medical Journal, The Scientist, Reuters Health oraz The Guardian. Dlaczego jest bohaterką powyższego nagłówka?
W kwietniu tego roku złożyła w austriackiej prokuraturze oraz FBI (w amerykańskiej ambasadzie) zarzuty przeciwko Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) oraz min. firmie Baxter (która produkuje szczepionki, a której włodarze zasiadają min. w WHO) oraz Avir Green Hills Biotechnology of Austria umyślnego masowego mordu na ludności pod przykrywką szczepień . Zabójcą ma być kombinacja sztucznie wytworzonych wirusów grypy zwierzęcej oraz ludzkiej, która w normalnych warunkach nie może bytować u człowieka, ale dostarczona w postaci szczepień może okazać się śmiertelną.
Wszystko to zostało poparte olbrzymim materiałem dowodowym zebranym przez dziennikarkę dostępnym na jej blogu (treść w języku angielskim). Skrót treści w języku polskim można zobaczyć na blogu inspirowanym blogiem J.B.
72 kg “żywego” wirusa świńskiej grypy powędrowało do 16 europejskich laboratoriów w 4 krajach Europy - twierdzi J.B
Po złożeniu tych zarzutów została zwolniona z pracy i skompromitowana - proces “naturalny,” jaki spotkał większość ludzi pokroju Pani Burgermeister ( patrz np. Arpad Pusztai i sprawa brytyjskiego GMO).
Raport rysuje pewną intrygę, która łączy następujące osoby:

Od lewej: Barack Obama, David Nabarro (amerykański koordynator ds epidemii grypy), Margaret Chan (dyrektorka WHO), Kathleen Sibelius (sekretarz departamentu bezpieczeństwa wewnętrznego), David “de” Rothschild (bankier),
Wmieszani są również: David Rockefeller (bankier), George Soros (bankier), Werner Fayman (kanclerz Austrii), Alois Stoger (austriacki minister zdrowia) i wielu innych.
Zbrodnia doskonała
Jeśli tylko potrafisz kojarzyć fakty i racjonalnie myśleć (w co wierzę, bo inaczej nie czytałbyś tego artykułu) to układanka zaczyna sama się dopasowywać. Całe przedsięwzięcie jest idealnym rozwiązaniem, które napędza seria niespotykanych zbiegów okoliczności i wydarzeń:
1. Serie dziwnych zaraz ostatnich czasów: szalone krowy, ptasia grypa, świńska grypa.
2. Świńska grypa pojawia się w Meksyku. Meksyk to również siedziba największej fabryki firmy Baxter. Grypa rozprzestrzenia się na świat zbierając za sobą krwawe żniwo - jak podaje prasa. Tym czasem liczba ofiar jest niewielka i przebieg choroby u ludzi nie rożni się od przejścia zwykłej grypy.
3. Ogólnoświatowa panika - ludzie atakują ministerstwo zdrowia domagając się szczepionek. Co bardziej zaradni kupują szczepionki sami, desperaci - szczepią się. Media krzyczą. Rządy panikują. Firmy farmaceutyczne liczą zyski.
4. Nastaje czas, w którym śmierć nie dziwi. W końcu panuje pandemia. Bez różnicy, czy ktoś umrze od choroby czy od leku na nią (tudzież szczepionki) - nie zostanie to zauważone. Doskonały podkład na to, by na prawdę zacząć zabijać ludzi. Baxter wysyła partie skażonych szczepionek do Europy.
5. Adresaci zatrutych szczepionek to Czechy, Austria, Niemcy i Słowenia - kraje położone blisko siebie. Gdy na skutek zatrutych szczepień ludzie zaczną umierać - będzie to wyglądało jak kolejne ognisko pandemiologiczne. Nikt nie będzie podejrzewał, że zgony nastąpiły wyniku syntetycznej mieszanki wirusów, a cały proces jest umyślnie spowodowany.
Co dalej? Wirus zaczyna się rozprzestrzeniać… potem następuje scenariusz rodem z filmów…
Nikt nie zada żadnych pytań. Nikt nie będzie miał wątpliwości. Strach i panika bardziej blokują usta niż przysłowiowa woda. Wyrafinowanie i doskonałość tego planu aż kole w oczy.
Koincydencji ciąg dalszy
Historia lubi się powtarzać
W USA ogłoszono już kiedyś program obowiązkowych szczepień przeciwko świńskiej grypie. Było to w roku 1976 i szczepionki również dostarczała firma Baxter. Bilans: zgon ponad 25 osób, wydatek rządu: 135 mln $. Program szczepień wstrzymano.
Zmuszą Cię do wszystkiego
Gdy zostanie ogłoszony wysoki poziom zagrożenia pandemicznego prawo przestaje istnieć. Nie ma konstytucji, nie ma wolności. Zaczynają działać międzynarodowe zalecenia mające na celu zapobiec wybuchowi globalnej nazwijmy to zarazy. Prawie 200 krajów zrzeszonych w WHO traci suwerenność. Nie wymigasz się od kwarantanny, uwięzienia w izolacji czy przymusowych szczepień, bo Bonum Publicum Suprema Lex. Kilka krajów już postanowiło 0 obowiązkowych szczepieniach (między innymi Wielka Brytania, Szwecja i Norwegia).
Usta zostają zamykane
Ostatnimi czasy z portalu London Times zniknęło sporo komentarzy odnośnie przymusowych szczepień planowanych w Wielkiej Brytanii. Media milczą - jedyne informacje podają strony aktywistyczne oraz neizależne portale informacyjne.
Śmiertelne testy
Szczepionki firmy Novartis, które trafiły do Polski zostały podane ochotnikom także w Polsce. Poniższy artykuł przedstawia okoliczności będące tego skutkiem:
Bezdomni zmarli na skutek przyjęcia szczepionki przeciwko wirusowi ptasiej grypy.
Immunitet dla Koncernów
Rząd USA dał immunitet prawny firmom: Baxter i Novartis, na mocy którego koncerny nie będą ponosiło odpowiedzialności za powikłania wynikające z przyjęcia szczepienia. (!)
USA przewiduje/planuje pandemię
Jak inaczej można wyjaśnić działania zaradcze podejmowane w USA od dość długiego czasu?
Po co powstały obozy detencyjne jak np. ten pokazany poniżej?
Już dawno temu w sieci krążą wideo przedstawiające składowiska ogromnej ilości trumien wykonanych z tworzywa sztucznego. Na jaką okoliczność robi się takie zapasy?
Przy odrobinie starań znajdzie sięo wiele więcej tego typu materiałów.
W USA wszystkie działania przeciwko pandemii czy epidemii koordynuje specjalna organizacja FEMA (Federal Emergency Management Agency). Wraz z rządem USA przygotowano już scenariusze działań na wypadek wybuchu tego zagrozenia oraz szereg ustaw uprawniających do przymusowych szczepień.
* * *
Przedstawione w tym artykule informacje bazują głównie na autorytecie Pani Burgermeier (jej wykształcenie oraz współpraca z tak znanymi i fachowymi wydawnictwami to dość mocne poparcie tego, o czym pisze) oraz na doskonale współgrających faktach. Wiadomym jest, że zarówno ja jak i zapewne Ty czytelniku - nie posiadamy bogatej wiedzy z zakresu wirusologii czy epidemiologii a całość - zarówno jak i raport Jane należałoby poddać ekspertyzie specjalistów. Mimo wszystko impakt tych informacji i wiele faktów towarzyszących stawia tą teorię wysoce prawdopodobnym wydarzeniem, które z pewnością godne jest uwagi jak i własnego śledztwa.
Multimedia
Materiały wideo odnośnie szczepień czy gryp zamieszczone zostały kilka wpisów temu w tekście poświęconym zwierzęcym grypom. Zachęcam do rewizji.
Poniżej troche dodatkowych filmików:
dr Piotr Bein komentuje powyższe wydarzenia
Wywiad z Jane Burgermeister
4-częściowy wywiad z bohaterką tego wpisu - Jane Burgermeister
Kolejny wywiad z Jane Burgermeister
Audio clip: Adobe Flash Player (version 9 or above) is required to play this audio clip. Download the latest version here. You also need to have JavaScript enabled in your browser.
Wywiad z amerykańskim dziennikarzem
Głosi on ciekawą teorię, że grypa świńska to produkt przemysłu farmaceutycznego - stanowi kombinacje i mutacje wirusa grypy, który dawno temu nawiedził Hiszpanię zbierając tam krwawe żniwo.
Panel dyskusyjny na temat pandemii świńskiej grypy
Panel miał miejsce 11 czerwca 2009 roku i brały w nim udział osoby śledzące ten temat od dłuższego czasu oraz specjaliści z zakresu medycyny:
Dr. Gary Ridenour MD, Dr. Rebecca Carley MD, Dr True Ott PhD ND, Alex S Jones, Jane Burgermeister
Warto przeczytać
Na koniec linki, dzięki którym powstał ten wpis. Zawierają mnóstwo ciekawych informacji i polecam odwiedziny:
Polski blog inspirowany blogiem Jane Burgermeister
http://rzeczywistoscgryzie.wordpress.com/
Brak wpisów o podobnej tematyce.

(głosów: 24, średnia: 4.25 / 5)




















lipiec 28th, 2009 at 15:19
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/2554533/Junkies-and-alcoholics-manning-flu-hotline.html
żenada jakaś…
lipiec 28th, 2009 at 23:44
“Wściekłe krowy” to nie grypa! To choroba powodowana przez priony (rodzaj białek) a zakażenie nie następuje drogą kropelkową!
“Rezultat przeszedł jego oczekiwania. Zwierzę zdechło.”
Każdy organizm reaguje inaczej na daną substancję.
Człowiek może wypalić paczkę fajek dziennie, a dla innego zwierzęcia 1papieros to dawka śmiertelna.
Manipulacja faktami, jeszcze gorsza niż media które o to obwiniacie.
Ale zgadzam się że “kampania informacyjna” dotycząca świńskiej grypy nie służy nam dobrze. A jak nie wiadomo o co chodzi to wiadomo o co chodzi…
lipiec 29th, 2009 at 13:29
“Miały być to szczepionki przeciwko zwykłej grypie i jeden z lekarzy postanowił z czystej ciekawości sprawdzić ich działanie na zwierzęciu. Rezultat przeszedł jego oczekiwania. Zwierzę zdechło” - skąd wiadomo, ze zwierze zdechło z powodu szczepionki?? może miało wcześniej jakąś infekcję, która po podaniu szczepionki spowodowała śmierć zwierzęcia?
“Nie poinformowano nas także o wybuchu w pociągu Intercity gdzieś w Szwajcarii. O dziwo właśnie w tym pociągu pasażerskim przewożone były szczepionki (zbiegiem okoliczności również firmy Baxter) , które eksplodowały(!). Okazało się, że przyczyną były niewłaściwe warunki przewozu szczepionek (prawdopodobnie eksplodował gaz chłodzący pojemniki ze szczepionkami). Sprawę zbagatelizowano - puszczono pasażerów do domu bez żadnych badań czy obserwacji.” - jeśli wybuchł gaz w pojemnikach chłodzących, to po co piszesz, że wybuchły szczepionki? mieszasz.
“1. Serie gryp ostatnich czasów: szalone krowy, ptasia grypa, świńska grypa.” - za przedmówcą: szalone krowy to nie grypa
szkoda, ze o tych zależnościach miedzy wybuchami kolejnych epidemii gryp różnego rodzaju a pojawianiem się coraz to nowych, ciekawych szczepionek mówi się dopiero teraz. mnie śmieszyła już sama ptasia grypa. wielka zaraza, pandemia, nie wiadomo co jeszcze, przed którą uchroni Cię… umycie rąk i ugotowanie jajka. szkoda też, ze nie wspomniałeś o tym, jak wielką rolę w sianiu paniki w przypadku świńskiej grypy odegrały media, a zwłaszcza agencje prasowe, które celowo zawyżały liczby ofiar śmiertelnych tejże grypy (niestety nie mogę odnaleźć linku na ten temat, ale jak tylko się znajdzie, to podeślę).
poza tym, jeśli nie znasz się na wirusologii i szeroko pojętej medycynie, to nie wiem, po co umieszczasz taki artykuł na tej stronie. powielasz opinię, która niekoniecznie musi być prawdziwa (choć może), tym samym zasiewając u ludzi strach, ze who chce nas sterroryzować i zniewolić. mnie to przypomina sianie przez media paniki na temat pandemii świńskiej grypy.
lipiec 29th, 2009 at 16:07
“1. Serie gryp ostatnich czasów: szalone krowy, ptasia grypa, świńska grypa.” - za przedmówcą: szalone krowy to nie grypa”
Sądzę, że nastąpiło zwyczajne przejęzyczenie, choroba szalonych krów to nie grypa, OK, powinien był napisać “serie epidemii ostatnich czasów”, z czym słowo epidemii powinno znaleźć się w cudzysłowie, bo te epidemie to była zwykła kompromitacja i pękły jak bańki mydlane.
“[...] tym samym zasiewając u ludzi strach, ze who chce nas sterroryzować i zniewolić. mnie to przypomina sianie przez media paniki na temat pandemii świńskiej grypy.”
rene, szczerze powiedziawszy to mam wrażenie, że WHO na naszych oczach (za tymi trzema literkami stoją LUDZIE, zwyczajni ludzie, którzy z tego żyją) właśnie robi co zechce z masami nieświadomych ludzi, a ja jako taki trybik w maszynie bardziej mogę być przestraszony artykułami w mainstreamie czy wiadomościami w dzienniku TV. Trzeba zrozumieć, że każda korporacja, w tym farmaceutyczna szczególnie ma w dupie Twoje i moje zdrowie, liczy się forsa i tyle. Kto liczy na to że rząd lub korporacja chce jego dobra ten nie jest na dobrej drodze do własnego szczęścia, prędzej trafi do grobu albo go tam zagonią. Przypomnicie sobie o tym, jeśli faktycznie nie daj Bóg obudzimy się w stanie wyjątkowym a do drzwi zapukają Panowie Smutni z strzykawkami w rękach i nie będzie że nie chcesz. Za szczepionki zapłaci Tusk nasza kasą. Wolny wybór to suka, władza jej nie lubi, a ja właśnie chciałbym mieć wybór na co się godzę a na co nie.
PS. 4 lata temu dałem się namówić na szczepionkę przeciw grypie, firma sponsorowała, miałem być bezpieczny całą zimę. Po tygodniu wylądowałem w łóżku bez siły na dźwignięcie szklanki z wodą, 40.5 stopnia Celsjusza. Kolejna grypa przyszła w kwietniu, to ja pierdolę i dziękuję za takie zabezpieczenia. Szczepionka kosztowała 160zł. Zmieniłem styl odżywiania, biorę profilaktycznie naturalną witaminę C codziennie, nie choruję od stycznia br, wcześniej bankowo miałbym co najmniej katar.
lipiec 29th, 2009 at 20:41
Marinho: czy podanie przykładu z życia, że Twoje szczepienie nie podziałało jest rzeczowym argumentem za nie szczepieniem się? rzeczowym, czyli medycznym NAUKOWYM. moja babcia nie chce pójść na operację zdjęcia zaćmy z oczu. w skutek czego kompletnie nie widzi, czemu nie chce pójść? bo gdzieś tam słyszała, ze ktos po takiej operacji dostał świra. nawet jeśli dostał, to związek przyczynowo skutkowy mógł być całkowicie przypadkowy i zatwierdzony w skutek POWIERZCHOWNEJ obserwacji.
medycyna jest precedensowa, ponieważ każdy człowiek jest inny. miałeś pecha - zaszczepiłeś się przeciw grypie, która złośliwie zmutowała, bo wirusy grypy są wysokomutogenne, i po prostu Twoja szczepionka nie podziałała, BYWA. ale nie oznacza to, ze ktoś w mrocznym kostiumie who chciał Cię zabić, na Boga.
mój Facet zwrócił uwagę na jeszcze jedna dość istotną kwestię: jeśli who robi to dla pieniędzy, to czemu miało by się porywać na świadome ludobójstwo? wypuszczając te śmiertelne wirusy who musi se zdawać sprawę, ze mogą one dość szybko mutować i wymknąć się spod kontroli, a skoro tak, to nie będzie przymusowych szczepionek, nie będzie smutnych panów w drzwiach, nie będzie nawet wesołych, bo zbyt realnym jest że nowo powstałych wirusów zwyczajnie nie będzie się już dało powstrzymać. a wtedy też nie będzie pieniędzy i nie będzie who. zastanawiające?
lipiec 30th, 2009 at 07:30
1. Tak - Marinho trafił w sedno - to była pomylka zle sformułowana myśl - nastąpiła korekta.
2. Co do wybuchu szczepionek to rene się chyba po prostu czepiasz z nudów - napisano, ze chodziło o gaz.
3. Jeśli mowa o zwierzaku, które zdechło, to rownie dobrze można by zapytać, czy np w Oswieńcimiu wszyscy schwytani nie byli przypadkiem zawałowcami i dlatego Cyklon B im zaszkodził - może drastyczne porównanie, ale ukazuje uniwersalność takiego myślenia. Zwierzak zdechł natychmiast i od razu zarządzono kwarantanny w Czechach i zaraz potem w Austrii. My nic nie wiemy, a ludzi z pociagu w Szwajcarii puszczono do domów mimo, że w powietrzu roznosił się wirus ze szczepionek.
Chodziło przede wszystkim o zbieg okoliczności, że szczepionki jadą pociagiem pasażerskim. Jest to intercity, zatem pociag z systemem klimatyzacji etc, gdzie wszystko łatwo rozprzestrzenia się przez ten układ. Następuje wybuch a sprawe się tuszuje medialnie a ludzi nie poddaje żadnym badaniom.
Co do mojego poziomu wiedzy z wirusologii to raczej wogole nie zrozumiałaś tego akapitu rene.
Znaczyło to nic innego, jak to, że nie jestem w stanie dokonać analizy raportu i potwierdzić jego wiarygodność, a jedynie uczynić to pobieżnie.
Potrafię kojarzyć fakty i patrzeć na wydarzenia z innych perspektyw i takie spojrzenie przedstawiłem w tym artykule.
Wydaje mi się, że nikt z ludzi, którzy jako pierwsi krzyczeli o WTC nie był ekspertem balistyki czy architektury. Uważasz, że powinni milczeć?
Co do świadomego ludobójstwa, to rozważając o każdej teorii spiskowej powód jest niezmienny i ten sam - redukcja populacji ludzkiej na tej planecie. Ludzie z WHO mają dość poeniędzy i myśle że miliony szczepionek nie zrobią im różnicy.
Nie wiemy na jakim stopniu badania nad tymi wirusami są - może całą sytuacje można kontrolować? Może jest jakieś antidotum lub szczepionka na tą szczepionkę? Z pewnością nikt nie odważy się wypuscić np. Eboli, a kombinuje się z grypą. Można jedynie gdybać. Pewnym jest fakt, że dzieją się ostatnimi czasy rzeczy dziwne, które warto obserwować, bo wyglądają, jakby tworzyły jedną logiczną całość.
lipiec 30th, 2009 at 11:27
Zgadzam się z Tobą Rzuber. Co jak co, ale to wszystko o czym jest tu mowa, śmierdzi. Z tego, co zdążyłam się dowiedzieć i przeczytać w internecie, to ludobójstwo jest faktem, a gierki ze świńską grypą i przymusowymi szczepieniami są udowodnione.
Proponuje niedowiarkom własne poszukiwania, a nie z góry zakładanie, że to ściema i sianie strachu. Owszem to drugie, to też prawda, ale nie tylko o to chodzi. Przeczytajcie sobie wywiad z iluminatem z 2003 roku, który można łatwo odszukać w sieci. Przyznaje on otwarcie zamiary “z góry”. Do tego jest sporo filmików, które doskonale ukazują prawdziwą “twarz” firm takich jak WHO itp. Tu nie chodzi tylko o kasę, ale też o władzę absolutną, kontrolę populacji i ogłupienie ludzi.
lipiec 30th, 2009 at 14:17
moim zdaniem, trzeba by się zastanowić nad sensem ludobójstwa, jeśli chcemy przeanalizować realność tych doniesień. jeśli wszyscy wspomniani politycy i “aktywiści”, czyli stosunkowo niewielka grupa ludzi(jednocześnie bogata i wpływowa), chcą śmierci milionów ludzi to muszą mieć w tym cel. Niby jaki? Chcą “odciążyć” Matkę Ziemie? Brakuje im jedzenia i chcą wybić innych żeby mieli więcej? Czy po prostu nienawidzą całego świata? Każda z tych moich hipotez wydaję się być niewiarygodna, wręcz idiotyczna (chyba, że widzicie jakieś inne).
Przemawiają do mnie tylko 2 powody dla takiego niewiarygodnie przeprowadzonego przedsięwzięcia na taką skale:
1. Pieniądze. Nie widzę sensu w spisku i zabijaniu przez bogatych ludzi, dla obrony przed przeludnienie i głodem, bo ich to nie dotyczy i nigdy nie dotknie. a teoria zabijania milionów niewinnych, przez dostatnio żyjących dla “idei”, wydaje się być nierealna. zwłaszcza, że nie mają pewności, że ich misterny plan się powiedzie, a nawet jeśli zginą setki milionów to jest to tylko 1/8 populacji i nikt tego nie odczuje. poza tym w tym samym czasie Azja i Afryka nadrobi ;).
2. Nienawiść. Historia chyba nie zna przypadków, żeby ktoś adresował nienawiść totalnie do wszystkich chcąc ich wybić. Do narodu, rasy, wyznania, grupy społecznej, ale na Boga, nigdy do wszystkich naraz. Nawet Hitler nie zabijał swojego narodu. Bzdura.
Zgadzam się jednak z teorią, że koncernom farmaceutycznym jest na rękę jakaś tam pandemia nagłośniona przez media, zresztą pewnie podsycona przez te firmy, bo chodzi im o sprzedaż, i nie interesują ich ludzie. Co do tego nikt chyba nie ma wątpliwości. Tu powodem są pieniądze. Sprawa jasna.
Jednak teorię o “New World Order” są śmieszne bo żadne z tych faktów mi się nie kleją jak autorowi. Chyba macie za dużo czasu. Fakty: trumny, obozy, dawanie zielonego światła koncernom. Zgadzam się. Można je jednak interpretować na wiele sposobów. Niekoniecznie tak dramatycznie.
Nie popadajcie w zbiorową paranoję, dokładnie taką jak Ci przed telewizorami.
Więcej uśmiechu. Pozytywnego świadomego myślenia i radości z życia.
To mówiłem ja, Jarzombek
lipiec 30th, 2009 at 14:26
To jeszcze raz ja panie rezyseze
Jeszcze jedno pytanie?
Po kiego diabła atakować Europę chorobą?
Nieopłacalne z punktu widzenia ekonomii światowej a zwłaszcza USA?
Czemu nie Afryka? Ewentualnie Azja. To z punktu widzenia “grupy trzymającej władze” najlepszy target. No ale wzięliście czerwoną tabletkę więc umiecie obserwować i kojarzyć fakty.
lipiec 30th, 2009 at 16:47
rzuber:
2. nie czepiam sie z nudów, najpierw podajesz, ze wybuchły szczepionki, a potem, ze gaz - to jest jasne zamazywanie obrazu. używam słowa ‘jasne’ przekornie.
3. szczepionki maja do siebie to, ze posiadają osłabione wirusy lub bakterie. zresztą to zastanawiające, po cóż who bawiłoby się w szczepienie ludzi, skoro mogłoby rozpylić wirusa nad danym krajem? łatwiejsze to i mniej śladów zostawia
jeśli chodzi o akapit dotyczący braku Twej wiedzy, to kwestią autora jest napisać rzecz tak, aby inni mogli go łatwo zrozumieć. możesz oczywiście stwierdzić, ze byłam zmęczona, lub, ze mam zbyt niski poziom intelektualny, który nie przystaje do Twego sposobu pisania. mnie uczono jednak, ze informacje należy podawać tak, aby nie stwarzać zagrożenia ich błędnego zinterpretowania
do tego porównanie mej uwagi do sytuacji ludzi w wtc jest niesmaczne
jeśli chodzi o redukcje ludnosci zgadzam sie z przedmówcą.
co do mutacji wirusów - tego drogi Panie Autorze nie da sie kontrolować
lipiec 30th, 2009 at 17:13
ciesze się z polemiki
Co do redukcji ludzi, to nie ma dwóch zdań. W Polsce nie widać tego problemu. Lepiej widać go w Chinach, Indiach, całej Afryce - przybywa po 100 mln ludzi rocznie w ogólnym bilansie urodzin i śmierci - nie oszukujmy się - gdyby nie zabiegi USA i akcja jedno dziecko w Chinach, pewnie przybywałoby jeszcze z połowa tego co przybywa.
jarzombek: Hitler zabijał swoich i to bardzo skutecznie. Zabijał starców, upośledzonych, etc etc. Ginęli także wrogowie NSDAP a później konspiracja antyhitlerowska.
rene: nic nie twierdze. podaje pewne wiadomości dodając do tego jakieś swoje spostrzeżenia i zachęcam do obserwacji tych wydarzeń, a nie popadania w grypową paranoje, jak robią to media. Porownanie do wtc jest trafne i życiowe. Nie chodzi o sam fakt wydarzeń, tylko o podobne zarzuty, jakie zapewne zarzucano tamtym ludziom gdy krzyczeli “Inside Job”.
20 lat temu jakby ktoś powiedział człowiekowi, ze będzie mógł rozmawiać z każdym w czasie rzeczywisty w dowolnym punkcie na kuli ziemskiej, tez by powiedział - tego drogi Panie się nie da, dlatego byłbym otwarty na różne możliwości.
lipiec 30th, 2009 at 19:57
polemika faktycznie konstruktywna
rzuber: wiadomo że Hitler zabijał również “swoich”, ale rasy aryjskiej nie chciał wytępić, tylko “oczyścić”, jakkolwiek jest to popierdolone. czyli miał swój typ(naród) do ocalenia. to miałem na myśli.
ale nie wierzę, że jest na świecie “grupa” ludzi chcąca wytępić wszystkich lub zredukować liczbę ludności do jakiejś niewielkiej liczby, żeby łatwiej nią manipulować, bo:
pierwsze primo - zanim to się stanie oni dawno umrą (nie da się wybić kilku miliardów ludzi za życia człowieka który najprawdopodobniej ma ok 40-50lat), więc nie on będzie kontrolował świat.
po drugie primo - przy takiej mega epidemii, wątpię czy oni(ich rodziny, przyjaciele rodzin,itd) mogli by się czuć bezpieczni.
i po trzecie - nikt nie jest w stanie przewidzieć skutków. zabili by epidemią lekarzy, naukowców, intelektualistów oraz siłę roboczą. Moim skromnym zdaniem to by dopiero spowodowało głód i zacofanie.
cofnięcie się cywilizacji. więc ja się pytam po co??
podałem drastyczne, hipotetyczne (nierealne) dane o kilku miliardach, bo kilkaset milionów już omawiałem w poprzednim poście i uważam, że nie miało by to wielkiego znaczenia, no chyba,że wywołało by to wojny.
po prostu ta teoria spisku jest słaba.
zostawmy to na etapie na którym wszyscy się zgadzamy, czyli koncerny, za cichym pozwoleniem rządów, wypuszczają jakieś świństwa modyfikowane, napędzają masową histerie za pomocą mediów, a następnie zarabiają “duuuużo”, dzięki czemu radzą sobie w kryzysie tym samym pomagając gospodarce swoich państw, dziennikarzom i odwracają uwagę od “kryzysu”,bezrobocia i ogólnej paranoi z tym związanej. drobny szczegół, że pozwalają ginąć wielu ludziom, ale inaczej by nie zarobili. tak samo jak producent broni, gdyby nie było wojny. ta sama zasada.
moje wnioski nie są tak interesujące jak innych, ale uważam że bardziej realne i logiczne.
good night and good luck.
lipiec 31st, 2009 at 10:29
rzuber: piszesz taki artykuł nic nie twierdząc? proszę Cię. ja rozumiem, że chciałeś przekazać zasłyszane informacje, rzucić ludziom temat pod rozwagę, tylko nie rozumiem po co? jeśli jak sam napisałeś opierasz się tylko na autorytecie owej Austriaczki, czyli sam nie badałeś poruszonego tematu, to w jakim celu o tym piszesz? nie niepokoi Cię to, że MOŻESZ powielać sensacyjne bzdury? nie piszę, ze to robisz, pisze, że możesz to robić.
jestem pewna, że koncerny farmaceutyczne zbijają kasę na ludzkim zdrowiu. wielu lekarzy i farmaceutów przyznaje, że ponad 80 % leków w aptekach działa jak placebo. naukowcy wiedzieli już kilkanaście lat temu, że syntetyczne witaminy nie przyjmują się w naszym organizmie, ponieważ ten nie rozpoznaje ich jako witamin.
i jeśli idzie o kontrolę, to czemu te szczepionki, a nie rozpylenie wirusa, czy zatrucie wody? szczepionki są zwyczajnie zbyt przekombinowane i dlatego moim zdaniem to się, na rozum rzecz biorąc, nie trzyma kupy. i nie pisz mi, że oni są tak cyniczni, że mogą sobie pozwolić na takie zagrania.
jednakowoż uważam, ze ta sprawa ze szczepionkami jest grubymi nićmi szyta. nie potrafię udzielić sobie odpowiedzi na pytanie ‘po co?’ - jeśli dla kasy, to dlaczego bawią się w szczepionki? mogliby przecież rozpylić jakiego wira nad danym krajem, a potem sprzedawać leki powstrzymujące jego działanie. i zysk mieliby znaczniejszy i nikt nie rzucał by względem nich oskarżeń. jeśli chodzi o ludobójstwo, to czemu nie chiny? za Jarzombkiem
lipiec 31st, 2009 at 11:46
To, że koncerny farmaceutyczne częstokroć postępują nieetycznie, to fakt (polecam “Naukę skorumpowaną” pana Krimskiego). Ale czym innym jest ich niezdrowe podsycanie medialnej histerii, a czym innym szycie teorii spiskowych, obliczonych na ludzką ignorancję. W słowach Imć pan Jarzombka jest wiele rozsądku, więc jedyne co można w tej chwili to podsumować motywy spisku:
1. Firmy farmaceutyczne łakną naszej kasy.
I fajnie, tylko, że mordowanie potencjalnych klientów to wyraz indolencji umysłowej, o której nie można posądzać panów, którzy dysponują zdecydowanie większą ilością neuronów niż przeciętni fani teorii spiskowych (czyli mają ich przynajmniej trzy:) Proszę się nie obrażać, bowiem piszę o fanach przeciętnych - na tej zacnej stronie występują li tylko i nieprzeciętni:)
2. Firmy farmaceutyczne mają dość kasy, a w porozumieniu z tajną organizacją rządzącą światem zza czerwonej kotary, planują depopulacje ludzkości.
I co równie ważne - wprowadzą totalna zapaść ekonomiczną, przy której aktualny kryzys to katar. Kryzys ów zatrzęsie niechybnie w posadach stan posiadania mrocznej organizacji, uderzy w ich finanse i bezpieczeństwo. Po trzecie - motywy psychologiczne, którymi to owi panowie wykazują - a więc krwiożerczość i chęć mordu swoich współplemieńców jest nieprawdopodobne i nieżyciowe z przyczyn jakie pan Jarzombek zapodał.
Po pierwsze - firmy farmaceutyczne nigdy nie maja dość kasy - negowanie tej prostej prawdy o mechanizmach funkcjonowania firmy jest naiwne. Po drugie - depopulacja wiąże się z (uwaga będzie niespodzianka) z depopulacją:) Pustoszenie rejonów kuli ziemskiej, gdzie przyrost naturalny jest bardzo słaby, to jak łowienie ryb w przydrożnym rowie. Spustoszenie Europy, wytworzy tylko próżnię demograficzną, generującą migracje z krajów azjatyckich, które odtworzą struktury (z przyrostem kilka, a nawet kilkanaście razy większym niż w krajach europejskich) w ciągu dekady. I jedyne co osiągną mroczni panowie z pelerynkach, to zwiększenie ludności Europy, a więc i świata. Nie o to chyba chodziło
I jeszcze parę uwag to samego tekstu.
“Przeczytaj ten tekst uważnie, a dowiesz się co wspólnego mają te wszystkie hasła.”
i
“Jeśli tylko potrafisz kojarzyć fakty i racjonalnie myśleć (w co wierzę, bo inaczej nie czytałbyś tego artykułu) to układanka zaczyna sama się dopasowywać.”
stoi w jawnej sprzeczności z deklaracjami autora, że “nic nie twierdze. podaje pewne wiadomości dodając do tego jakieś swoje spostrzeżenia i zachęcam do obserwacji tych wydarzeń,” Autor zaserwował konkretną tezę, łączy fakty i wydaje opinie. ma do tego pełne prawo, ale fajnie by było, gdyby przy okazji nie twierdził, że nic nie twierdzi, skoro twierdzi:)
“Po złożeniu tych zarzutów została zwolniona z pracy i skompromitowana - proces “naturalny,” jaki spotkał większość ludzi pokroju Pani Burgermeister”
Argument nie do zbicia - skoro jej teza została skompromitowana, to znaczy, ze jest prawdziwa
pozdrawiam
z.
lipiec 31st, 2009 at 12:03
Fakt, że teoria wybicia ludności, zwłaszcza w Europie ma niewielki sens. Takie działania skuteczniejsze byłyby w Azji czy Afryce, gdzie ludzi więcej a higiena mniejsza.
Wg mnie te medialne “epidemie”, które pojawiają się ostatnio co 1-2 lata służą tylko i wyłącznie nabiciu kasy koncernom farmaceutycznym. Schemat w wymienionych przypadkach jest zawsze taki sam:
1. jakaś niewielka grupa zarażonych, 1-2 ofiary śmiertelne
2. “naukowcy” ostrzegają przed epidemią,
3. media nagłaśniają i robią panikę
4. przychodzi firma farmaceutyczna i rozwiązuje wszelkie problemy przy okazji inkasując kilka miliardów dolarów.
a za rok sytuacja się powtarza, o poprzedniej “epidemii” już nikt nie pamięta, a jest nowe zagrożenie dla ludzkości.
lipiec 31st, 2009 at 14:35
Widze ze jeszcze nie wszystko do konca wiecie. Czytam “po co szczepionki skoro latwiej byloby rozpylic to w powietrzu”. Juz mowie po co. Slyszeliscie o czyms takim jak micro chip? Bylo o tym glosno po 9/11. Ludzie sie nie zgodzili. Teraz nie maja wyboru. Kazdy go dostanie pod postacia szczepionki na niby grype. Kto sie nie zgodzi ten wyladuje w obozie, a zaraz potem w komorze gazowej. Tak tak, Hitler byl oplacanym przez amerykanow krolikiem doswiadczalnym. Teraz bedzie to samo, z tym ze na wieksza skale-globalna. No dobra a teraz zapytacie co to za chip. Otoz po wszczepieniu omawianego chipa juz nigdy nie bedziesz wolni. I co najgorsze, bedziecie musieli sie podporzadkowac. A jesli zdezerterujesz-wylacza ci chipa i ciebie jednoczesnie. Smutne, ale prawdziwe i dzieje sie to tu i teraz. Zyjemy w koncowym etapie naszej cywilizacji. Spojrzcie na poprzednie cywilizacje, jak wyginely i dlaczego. A glownym powodem znikniecia byla - WLADZA ABSOLUTNA
lipiec 31st, 2009 at 14:54
to, że koncerny farmaceutyczne częstokroć postępują nieetycznie, to fakt (polecam ‘Naukę skorumpowaną’ pana Krimskiego). Ale czym innym jest ich niezdrowe podsycanie medialnej histerii, a czym innym szycie teorii spiskowych, obliczonych na ludzką ignorancję. W słowach Imć pan Jarzombka jest wiele rozsądku, więc jedyne co można w tej chwili to podsumować motywy spisku:
1. Firmy farmaceutyczne łakną naszej kasy.
I fajnie, tylko, że mordowanie potencjalnych klientów to wyraz indolencji umysłowej, o której nie można posądzać panów, którzy dysponują zdecydowanie większą ilością neuronów niż przeciętni fani teorii spiskowych (czyli mają ich przynajmniej trzy Proszę się nie obrażać, bowiem piszę o fanach przeciętnych - na tej zacnej stronie występują li tylko i nieprzeciętni
2. Firmy farmaceutyczne mają dość kasy, a w porozumieniu z tajną organizacją rządzącą światem zza czerwonej kotary, planują depopulacje ludzkości.
Po pierwsze - firmy farmaceutyczne nigdy nie maja dość kasy - negowanie tej prostej prawdy o mechanizmach funkcjonowania firmy jest naiwne. Po drugie - depopulacja wiąże się z (uwaga będzie niespodzianka) z depopulacją Pustoszenie rejonów kuli ziemskiej, gdzie przyrost naturalny jest bardzo słaby, to jak łowienie ryb w przydrożnym rowie. Spustoszenie Europy, wytworzy tylko próżnię demograficzną, generującą migracje z krajów azjatyckich, które odtworzą struktury (z przyrostem kilka, a nawet kilkanaście razy większym niż w krajach europejskich) w ciągu dekady. I jedyne co osiągną mroczni panowie z pelerynkach, to zwiększenie ludności Europy, a więc i świata. Nie o to chyba chodziło I co równie ważne - wprowadzą totalna zapaść ekonomiczną, przy której aktualny kryzys to katar. Kryzys ów zatrzęsie niechybnie w posadach stan posiadania mrocznej organizacji, uderzy w ich finanse i bezpieczeństwo. Po trzecie - motywy psychologiczne, którymi to owi panowie wykazują - a więc krwiożerczość i chęć mordu swoich współplemieńców jest nieprawdopodobne i nieżyciowe z przyczyn jakie pan Jarzombek zapodał.
I jeszcze parę uwag to samego tekstu.
‘Przeczytaj ten tekst uważnie, a dowiesz się co wspólnego mają te wszystkie hasła.’
i
‘Jeśli tylko potrafisz kojarzyć fakty i racjonalnie myśleć (w co wierzę, bo inaczej nie czytałbyś tego artykułu) to układanka zaczyna sama się dopasowywać.’
stoi w jawnej sprzeczności z deklaracjami autora, że ?nic nie twierdze. podaje pewne wiadomości dodając do tego jakieś swoje spostrzeżenia i zachęcam do obserwacji tych wydarzeń,’ Autor zaserwował konkretną tezę, łączy fakty i wydaje opinie. ma do tego pełne prawo, ale fajnie by było, gdyby przy okazji nie twierdził, że nic nie twierdzi, skoro twierdzi
‘Po złożeniu tych zarzutów została zwolniona z pracy i skompromitowana - proces ‘naturalny,’ jaki spotkał większość ludzi pokroju Pani Burgermeister’
Argument nie do zbicia - skoro jej teza została skompromitowana, to znaczy, ze jest prawdziwa
pozdrawiam
z.
lipiec 31st, 2009 at 16:50
Ten kto nie dostrzega matactwa za w czasu, obudzi się w obozie retencyjnym,, z teksem na ustach “mieli rację”. To że coś dziwnego się dzieje u zbiegu dziwnego roku 2012, to widzi juz dużo ludzi, “NIBIRU, wejście Układu Słonecznego w równik galaktyki (jakiś cudem odbywa się to 2 x na 25920 lat - około i my jakimś cudem tego doświadczymy), chemtrails = fakt i moja codzienność angielska, trzęsienia ziemi, zarazy, wojny, kombinacje złych ludzi i organizacji ?? Czy nie czas otworzyć oczy ??
sierpień 1st, 2009 at 21:42
A ja się pytam: PO CO mieliby zabić tylu ludzi? Poprostu po co?
sierpień 1st, 2009 at 21:45
A może prawda jest inna? I leży gdzieś po środku? Koncerny nabijaja sobie kasę, biali ludzie sa jakoś tam zabezpieczani a Azja i Afryka wystawiona do depopulacji? Przeciez widzimy jak rośnie potega Chin i Indii. Może to sposób żeby utrzymać słabnącą dominację rasy anglosaskiej? Przy tym rozwoju genetyki nie ma problemu ze zmodyfikowaniem wirusa, który będzie atakował tylko określona rasę. Dziwi mnie fakt że epidemia wybuchła w Meksyku i głownie chorowali nie najsłabsi, starcy czy dzieci ale mężczyzni w wieku 25-40. Wyglądało na eksperyment. Nie potrzebna bedzie wojna, nie zginą biali żołnierze jak w Afganistanie. Oczywiście to tez tylko teoria
sierpień 1st, 2009 at 22:24
Tosiek: DLA KASY!?
sierpień 3rd, 2009 at 12:53
Viola: biali ludzie nie są zabezpieczani, jak sam rzuber napisał - pociągi ze sławetnymi szczepionkami jechały do krajów, które zamieszkują w przeważającej większości biali ludzie. to co piszesz Ty i Wojox jest niezgrabnym nakładaniem łaty na pękającą w szwach i drżącą w posadach teorię spiskową. Wojoxie, nie jest wytyczną rzeczowej dyskusji odwoływanie się w argumentowaniu do uczuć i strachu. podaj argumenty, które odnoszą się do kwestii w sensie merytorycznym.
sierpień 3rd, 2009 at 13:20
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Szykuja-miejsca-na-cmentarzach-dla-ofiar-grypy-AH1N1,wid,11365717,wiadomosc.html?ticaid=187fe
sierpień 3rd, 2009 at 19:06
Artykuł który daje do myślenia
WHO (Światową Organizację Zdrowia) dąży do czegoś więcej niż podano w tekście, zapraszam do zapoznania się z poniższym linkiem
http://www.ukrywane.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=69
Świętna dyskusja
sierpień 4th, 2009 at 17:35
bierzmy przyklad z doswiadczenia
sierpień 5th, 2009 at 15:47
Wiem, że to onet
ale artykuł dobry!
http://wiadomosci.onet.pl/1568894,2679,1,kioskart.html
sierpień 9th, 2009 at 14:42
…no dobrze - jestem uswiadomiona - i co mam robic dalej? wyslac zazalenie do tej calej elity i poprosic by zaprzestali swoich dzialan? czy tez mam siebie wystrzelic w kosmos by uniknac szczepionki? moze ktos mi doradzi co mam zrobic?
sierpień 9th, 2009 at 19:11
…a i jeszcze jedno (nie twierdze, ze ten artykol to stek bzdor, opis nadchodzacych wydarzen wydaje sie nieprawdopodobny - no ale to co zrobil swego czasu hitler tez z perspektywy czasu wydawaloby sie nam nieprawdopodobnym - wszyscy wiedzieli o nazistowskich obozach ale z racji tego ze sie na nich zarabialo duze pieniadze kazdy przymykal oko) Podobnie i teraz. Niestety jestesmy jak ten narod zydowski- bezbronni…to czy nas zaszczepia czy nie (o ile wogole to zrobia)nie zalezy od nas. Nasz wybor mozemy sobie wsadzic w…Tak wiec jesli teoria spisku jest teoria prawdziwa - to nasz los jest juz chyba przesadzony…bo jak narazie to nikt nie podal metody przeciwdzialania. Haslo “nie szczep sie” ma sie nijak do rzeczywistosci w ktorej bedziem do zaszczepienia sie zmuszeni wbrew swej woli…Tk wiec czemu ma sluzyc ten artykol???
sierpień 12th, 2009 at 15:45
zapisz się do grupy
http://www.swinskasprawa.pl
BROŃ SWOJEGO ZDROWIA I ŻYCIA!
sierpień 14th, 2009 at 21:35
Jeszcze w tym miesiącu możecie zobaczyć zmianę waluty na globalną. Będzie ostra jazda. Milionerzy staną się biedakami. Skup złota państwa już zaczęły …. Będzie to wymiana waluty bez wymiany. Po prostu, stare pieniądze nic nie będą warte i nikt nic za nie nie dostanie. To ma związek z powyższym tematem, w obozach retencyjnych będą nie tylko chorzy ale i nie wygodni….
sierpień 17th, 2009 at 12:31
O,,,, http://wiadomosci.onet.pl/2026717,28350,wiadomosceu.html
coś oficjalni zaczynają widzieć temat !!!
sierpień 17th, 2009 at 12:57
Ola - co mi po tym jak sie wpisze na facebook-a???
…zapisz sie jeszcze kobieto do radja Maryja i na portal nasza-klasa by wzmocnic swoje bezpieczenstwo i uklad odpornosciowy..:)
Wojox - skad ty masz te wszystkie informacje??? Jestes pomyslodawca wprowadzenia globalnej waluty czy co????
Prawda, przyznaje wiele mowi sie w medial o szkodliwosci nowych szczepionek…Eksperci powołują się w nim na podobną szczepionkę, która została użyta w 1976 roku w USA a ktorej efektem ubocznym bylo uszkodzenie mózgu zwanego zespołem Guillain-Barre’a.Robi sie coraz glosnie w tej sprawie zwlaszcza ze nowe szczepionki zostaly opracowane w szybkim tempie. Natomias kompletna bzdura jest to, ze maja byc przymusowe. Nigdzie nie spotkalam sie z takim terminem. Szczepionki sa rekomendowane a nie przymusowe.
sierpień 18th, 2009 at 08:07
afik:
po tym, jak sie wpiszesz na facebook stajesz sie elementem grupy, ktora chce cos zrobic - bedziesz otrzymywac informacje o działaniach jakie sa podejmowane etc
co do szczepionek to mamy obowiazkowe oraz rekomendowane. nie zrob tych pierwszych swojemu dziecku, a idziesz siedziec do wiezienia. takie jest polskie prawo.
sierpień 18th, 2009 at 18:24
zainteresuj się tematem, to będziesz wiedział, głównym celem kilku ludzi, którzy stoją za politykami i koncernami to depopulacja oraz wywołanie paniki, która umożliwi łatwiejszą kontrolę nad ludźmi i stworzenie rządu światowego czyli jednego z elementów Nowego Porządku Świata, Codex Alimentarus to kolejny aspekt tej sprawy a to tylko czubek góry lodowej:/
sierpień 19th, 2009 at 07:25
W sumie to nie na temat, ale …
Czytałem ostatnio przypadkiem w gazetce przysłanej przez jakis bank do mojej dziewczyny o NWO :). W temacie wypowiadał się “ojciec” waluty euro, o historii wprowadzenia. O wprowadzeniu euro w Polsce, ze jeszcze za wczesnie dla nas i o … nowej walucie światowej, która gdy zostanie wprowadzona zapoczątkuje ten tzw. New World Order. Mówił także, że teraz jest 2 moment w calej historii świata, który umozliwia łatwiejsze wprowadzenie światowej waluty. Pierwszy był w latach 60-70, gdy był pierwszy tego typu kryzys i wprowadzono system bankowy jaki mamy teraz, i że tak na prawdę się nie sprawdził, dlatego chcą czegoś nowszego i lepszego. Ujął to jako powrót do dawnego systemu walutowego, gdzie cena waluty jest ustalona z góry i nie podlega żadnym wahaniom. A także zostały u tworzone 3 komisje w Ameryce, Europie i Azji, które pracują nad tym jak wprowadzić i kiedy nową system. Mówił także o wadach i zaletach starego systemu.
sierpień 19th, 2009 at 08:01
Zatem czy NWO rzeczywiście przyjdzie i czy to będzie coś naprawdę złego? Wydaje mi się, że Ci co z tym walczą, boją się nie wiadomo czego. Wszystko jest dla ludzi, bo Ci co rządzą bez zwyklłych ludzi byli by niczym.
Tak na prawdę tajne organizacje, spekulacje o przyszłości świata, wielcy bogacze, którzy rządzą zza kulis, wielkie organizacje, które chcą niby dobrze, ale mają w tym ukryte interesy były, są i będą na zawsze… Taka jest natura ludzka, by wyzyskiwać innych, ukrywać prawdę, kłamać nie wiadomo w jakim celu, oszukiwać… Wiec to taka przyszłowiowa walka z wiatrakami.
Tylko, że my tutaj piszący jestesmy tego świadomi, ale Ci nie świadomi zyją i bardzo dobrze im się wiedzie, tak samo jak i nam w tym świecie. Tylko oni nie mają kolejnych powodów do zmartwień jak my. Bo niby im człowiek mniej wie tym szczęśliwszy :).
sierpień 20th, 2009 at 01:53
Wiele już powiedziano ale może coś wniosę.
Czy nie zbyt oczywiste wydaje wam się parcie koncernów farmaceutycznych na kasę??
Jeśli EMITUJESZ kasę to czy tak na prawdę jej łakniesz ??
Jeśli Illuminati istnieją to stoją zarówno za bankiem światowym, mfw czy fed jak i za koncernami farmaceutycznymi..
Każdy tu chyba słyszał o grupie bilderberga czy bohemian groove. Więc nawet jeśli to nie jest dokładnie jedna siła to i tak istnieje bardzo silny sojusz który ma na celu stworzenie światowego rządu, tym samym dać władzę absolutną (odwieczne marzenie spaczonych umysłów) niewielkiej grupie ludzi. Przykro mi ale jeśli podwaliny czegoś takiego mają tak chore fundamenty to do totalitaryzmu stąd już tylko jeden krok.
Interesująca jest dla mnie aktualnie rola Polski w tym wszystkim. Nie mówię o rządzie lecz o nas wszystkich.. Myślę że mamy duży potencjał.
W miarę korzystnie też jesteśmy ustawieni w wypadku konfliktu.. Będziemy w stanie się kiedyś wypiąć na nich wszystkich i stworzyć sobie życie na jakie zasługujemy ?? Ten system nie działa, co to za system w którym wszyscy są zadłużeni, czas na zmianę. Służymy wszyscy wąskiej grupie cwanych, sekciarskich lisów i ja np. mam tego dosyć.
Dla tych co uważają to teorię za fakt i siedzą np. na wyspach nie wspominając o usa proponuje wracać bo będzie tu dużo do zrobienia a tam łatwiej o guza..
a rady praktyczne ?? : zorganizujcie sobie w miarę możliwości źródło żywności bezpośrednio od producentów (można, wielki plus naszego kraju :)) i warto mieć znajomych świadomych lekarzy.. w razie szczepień lekarze sami siebie nigdy nie szczepią..
niektórzy też magazynują wodę i żywność już teraz…..
sierpień 20th, 2009 at 12:29
Mam wrażenie że całe próby zabezpieczenia się spełzną na niczym. Świat musi “dojrzeć” jak owoc do zbioru. Prorok Daniel pisał o posągu z różnych metali, stopy są z żelaza i gliny, symbolizuje to rządy twardej ręki i rządy ludu. I tak jest właśnie pomieszany świat. I bez udziału rąk spada kamień który uderza w stopy, to Królestwo Boże o które kazał się modlić Jezus w modlitwie wzorcowej “…przyjdź Królestwo Twoje…”. Czekamy teraz na ten kamień…………….Pozdrawiam !
sierpień 23rd, 2009 at 11:50
Od zawsze jeden człowiek chciał panować nad drugim, władza zniewala, a władza absolutna zniewala absolutnie. Tyle, że ten pomysł nie narodził się w główce jakiegoś bankiera w zeszły poniedziałek. Instytucja bankowości trwa już kilkaset lat i w miarę rozwoju cywilizacji pojawiają się różne nowe możliwości. Dzisiejsze wydarzenia pokazują, że można wygrać wojnę bez jednego wystrzału. Wystarczy długopis. Dzięki wepchnięciu ludzkości w niespłacalne długi i wywołaniu globalnej zapaści finansowej wiele kluczowych gałęzi różnych państw trafiło do jednego worka.
Zniewolenie już trwa od dziesięcioleci. Dostaliście kredyty na mieszkania, samochody itp. Jesteście niewolnikami systemu, z którego nie ma ucieczki, a rząd światowy jest już od bardzo dawna. Jednak boi się ogłosić swoje panowanie w obawie przed atakiem wściekłości ze strony ludzi. Dlatego macie na tacy tak kompletnie zjebany atak na WTC, gdzie byle stolarz zaraz po zawaleniu się budynków wiedział że były wysadzone. Dlatego karmi się was duperelami o przesuwaniu wieku emerytalnego w nieskończoność, dlatego również mamy pandemię grypy, gdzie ginie jak na razie mniej osób w jej wyniku, niż w wypadkach samochodowych… Ale tu chodzi bardziej o to by sprawdzić kiedy w społeczeństwach pęknie niteczka i ludziska wypełzną na ulicę w poszukiwaniu sprawiedliwości. Jesteście sprawdzani, do jakich granic można sobie z was zrobić wała.
Ktoś tam wcześniej napisał, że mogliby rozpylić wira w powietrzu a potem sprzedawać strzykawki, zarobiliby więcej i łatwiej - bzdura. Bo skoro “panowie w pelerynkach” mają te wszystkie firmy w kieszeni, banki w kieszeni i również całe pieniądze świata… to po co im jakiś zarobek.
Gdyby chcieli tej depopulacji tak naprawdę to wysłaliby rakiety lub zbombardowali ludzkość i po sprawie.
Niestety nie zginiemy w takich koszmarnych sceneriach jak tu publikujecie, bo Król bez dworu jest żebrakiem.
sierpień 23rd, 2009 at 21:41
Totalnie nie w temacie, ale chyba nikt nie poruszał tego tematu, a przynajmniej nie do tej pory…podobno jest w toku akcja wycofania żarówek z rynków wszystkich krajów i zastąpienie ich świetlówkami, które powodują choroby oczu, migreny, epilepsję oraz inne tego typu miłe atrakcje…uzasadnienie jest takie, że niby żarówki trują środowisko i są mniej ekonomiczne, podczas gdy jest na odwrót… montowanie świetlówek w pomieszczeniach gdzie światło nie pali się non-stop( na przykład w łazienkach:))prowadzi do ich szybkiego-znacznie szybszego niż żarówka-przepalenia i zużycia…a nie daj Bóg taką świetlóweczkę stłuc, toksyczniejsza od rtęci w termometrze, sprzatać w gumowych ręawicach i jeszcze przenika do człowieka, pokój przez kilka dni niewchodliwy dla ludzi i zwierząt a w dodatku nie wolno wyrzucić do kosza(grzywna) tylko do utylizacji lecieć z 1 małą świetlóweczką.Przepraszam za spam, ale należę do ludzi, którzy ze względów zdrowotnych
świetlowki powinni oglądać li i jedynie na fotografiach.
sierpień 24th, 2009 at 09:56
Zgadzam się z autorem w 100 % “Prywatna Planeta”. Każdy z nas myśli że sąsiedzi nie mają długów, że ich fajne auta i chaty są z ich własnego oszczędzania. A jak się okazuje, 99 % ludzi wszystko posiada, a raczej posiada to Bank. Kłopoty ze spłatą bo się “powaliło” z pracą. Banki dzwonią jak oszalałe, 25 zł za telefon i potrafią ze 3 razy w tygodniu dzwonić mówiąc że to jest w umowie. Na “dodatkach” zarabiają masę kasy. Na jednym z filmów YT, widziałem majątek jednego z Iluminatów (może to i bzdura) ale kasy by starczyło na dom dla każdego mieszkańca Afryki. Zgadzam się co do tego iż szczepienia będą nie jednakowe, zdaje mi się iż wojsko i wszelakie “pożyteczne” (wyprane bez mózgowo)służby dostaną w ramię sól fizjologiczną. Natomiast inni najbardziej niebezpieczni (14 lat do 45 lat +/-) dostaną wzbogacane mieszanki, podejrzewam też rtęć i inne suplementy ciężko usuwalne z organizmu. Chemtrails dziś przeszło wszystkie normy tu gdzie obecnie przebywam (okolice Preston w UK). Mam z synem ciągłe objawy chronicznego zmęczenia, brak apetytu (10 kg już spadłem), krząkanie jakby w gardle coś siedziało i na pewno nie jest to “swine flu”.
Co do żarówek podesłałem rzuberkowi stronkę ale napisał iż to za mało, żeby zamieścił. Największa wada świetlówek to to że nie emituje światła ciągłego, tylko “pulsacyjne”. Niby nasze zmysły są oszukiwane i widzimy dobrze, ale tak nie jest. Podobny efekt jest przy oglądaniu TV, odświeżanie ekranu przy częstotliwości 60 Hz powoduje stały obraz, ale i tu nasze zmysły są oszukiwane, powoduje to różne schorzenia oczu, zaburzenia równowagi itp.
Zwróćcie uwagę na chemtrails, intensywność na koniec wakacji i we wrześniu powinna się przynajmniej podwoić.
I proszę niech nie piszą ludzie komentarzy, że “szkoda chemikali”
sierpień 24th, 2009 at 14:58
wojox - te twoje niby schorzenia to objawy paranoi, na którą zapewne cierpisz.
Był taki odcinek “Z Archiwum X” gdzie ludzie widzieli rzeczy, które naprawdę nie istniały. Byli świadkami napadów, morderstw, widzieli jakieś potwory ale świadkowie nic nie widzieli.
Sam miałem bardzo ciężki okres w życiu i też widziałem rzeczy, które nie miały miejsca.
Swoją opinię Chemtrails (dlaczego nie używacie polskiego odpowienika?) wyraziłem już w temacie o tym zjawisku.
A teorie o masowym ludobójstwie można wsadzić miedzy bajki - to podcinanie gałęzi na której sie siedzi. Kto wtedy płaciłby podatki, kto korzystałby z usług banków, kto by oglądał głupie programy w TV? Kto by schlebiał swoim władcom? Budował im pałace, produkował samochodzy i statki kosmiczne?
Tak jak powiedział jeden z przedmówców - król bez dworu jest żebrakiem
Wielkie koncerny mają parcie na kasę i zależy im na uzyskaniu jak największej kasy od jak największej grupy osób, zależy im też na poprawnieniu “sprawności” ściągania kasy.
Ludzie mają brać towar bez zastanowienia, bo to jest “fajne i ogólnie najlepsze” A przeszkadzają ci, którzy wybierają produkty z “niezależnych” źródeł
Jest taki dowcip: Jak było za komuny? -Wyzysk człowieka przez człowieka. A jak jest w kapitaliźmie? -Na odwrót.
Nigdy nie będzie takiego utroju że jeden nie będzie wyzyskiwać drugiego.
Każdy marzy o utopijnym świecie, bez pieniędzy, wojen, podatków, gdzie wszystko jest w zasięgu ręki i za darmo.
Gdzie człowiek jest sam sobie sterem, żeglarzem i okrętem.
No, ale to zostanie w sferze marzeń.
Człowiek to zwierzę społeczne a w ludzkim społeczeństwie zawsze panuje hierarchia. Tak jak np. u mrówek i pszczół
Wynika z tego, że lepiej być zwierzęciem, które je to, co upoluje albo wyrośnie, a za dostęp do pożywienia i zamieszkania nie płaci pieniędzy.
Wiem, że zyjemy w pewnym sensie w niewoli i musimy postępować według reguł prawa, bo zostaniemy wykreśleni ze społeczeństwa, ale lepsza taka niewola niż robić za darmo, spać i pracować w nieludzkich warunkach i jeszcze za to baty dostawać.
Pozdrawiam
–
sierpień 25th, 2009 at 10:15
CNN:”Rząd USA nie ma złudzeń - umrze 90 tys. osób”
http://wiadomosci.onet.pl/2030903,441,item.html
sierpień 25th, 2009 at 12:13
No i ta informacja, podobnie jak o chorobie szalonych krów, SARS i ptasiej grypie okarze się mocno przesadzona, ludzie w panice zaczną kupować leki i ktoś na tym zarobi.
Pomyśleć że za czasów mojej młodości najpopularniejsze były informacje o wadach postawy - chodziło się na gimnastyke korekcyjną i kupowało jakieś “pajączki” żeby się nie garbić. Ale wady postawy nie przenoszą się drogą kropelkową. A są większym problemem niż jakieś “grypy” bo w dzisiejszym społeczeństwie, które prowadzi w większości siedzący tryb życia.
sierpień 26th, 2009 at 21:03
No i ten mój post nie jest “MOCNO PRZESADZONY”. Osobnik o nicku “mk3″ to konfident i ubek. Torpeduje wszystkie logiczne wypowiedzi. Spadaj z portalu głombie. Zajmij się uświadamianiem innych. W Ameryce TV już powiadamia że kto się nie zaszczepi czeka go kara 1000 dolarów dziennie + 30 dni aresztu. MK3 kompromitujesz się, rzuber już dawno powinien wyczaić iż jesteś UBEK, szmato….
sierpień 26th, 2009 at 22:38
Wojox - relax, take it easy.
UB-kiem nie mogę być, zdradze ci że mam 25lat i do UB bym się nie załapał
Poza tym pisząc “mocno przesadzone informacje” nie miałem na mysli tego, co napisałeś, ale informacje o ptasiej grypie z TV i sianie paniki przez telewizję. Tak samo jak robili to z SARS i innymi chorobami
Poglądy p. Rzubera imponują mi i choć w wielu rzeczach się nie zgadzamy, to jednak mamy dużo wspólnych poglądów.
Przeczytaj dokładnie co pisze w zakładce “co robić” Właśnie jesteś po tej drugiej stronie medalu i stworzyłeś sobie iluzję rzeczywistości. Chcąc uciec przed jedną propagandą, serwowaną nam z TV uległeś drugiej.
Może oczekujesz że nazwę cię zaraz debilem, głąbem i w ogóle użyje podwórkowej łaciny. Albo najlepiej moherem, tudzież “kaczystą”
A właśnie że nie.
Wierz sobie w co chcesz, bo jedna strona powinna szanować poglądy drugiej, nawet jeśli są one skrajne - to Twój wybór, w co wierzysz.
Nigdy nie należy wmawiać nikomu, że istnieje jedyna słuszna prawda. Praktycznie ile jest ludzi, tyle jest prawd bo każdy ocenia z własnego punktu.
Ta strona jest po to, żeby powiedzieć że nie ma tej jedynej prawdy, serwowanej przez media.
Oczywiście możesz sobie myśleć, że pisze te posty z czyjegoś rozkazu i nawet kazano mi Ciebie zlikwidować. A moje konto powiększa się dzięki temu o kilka zer.
Tak, wolno ci tak myśleć
Mogłem tu nie wchodzić, olać tą stronę i wszystkich z góry nazwać paranoikami, idiotami i podobnymi epitetami.
Ale właśnie to wszedłem, bo jak pisze Autor, zacząłem się zastanawiać.
sierpień 27th, 2009 at 10:19
Prawda jest tylko jedna…. trochę podwórkowej łaciny się przyda 25 latkowi, zarozumiałemu na dodatek. Najgorsze jest to że swoimi opiniami, rozdajesz skrzypce i ustawiasz w kolejce. Muszę zastosować rade Pitagorasa ” Zaiste to wielka cnota znosić głupotę drugich”. A na marginesie to Cię przepraszam za uniesienie się bo to moja wada, walić z mostu co myślę… Wolę sam słyszeć gorzką prawdę niż słodkie pochlebstwa. Myślę że w “realu” byśmy się dogadywali. To się nazywa pozytywna krytyka, a później po piwku…. Trzym się zdrowo i nie daj się zaszczepić, a jak się to okaże “MOCNO PRZESADZONE”, to oddaje honor. Zapewne nadużywasz też słowa “aczkolwiek” (jak to słyszę to….) . Pozdrówka od Wojtka lat 41…
sierpień 27th, 2009 at 11:31
Może i jestem zarozumiały, ale swoje wady staram się minimalizować.
Nie mam zamiaru nakłaniać nikogo do wyznawania poglądów, które sam reprezentuje - dlatego podkreslam swoje opinie słowami “moim zdaniem” “wydaje mi się” I robię to dlatego, że mam prawo do własnego zdania. Podobnie jak każdy inny.
Zamiast ton leków i suplemntów diety jak inni, wybieram zdrowy tryb życia. Biegam, chodzę bardzo dużo po górach i na siłownię.
Leki uszkadzają wątrobę i choć człowiek jest po nich zdrowszy(lub czuje się taki), to fianlny efekt jest odwrotny. Tak samo jak chodzenie na solarium i stosowanie ton kosmetyków pozwala kobiecie poczuć się pięknie i młodo ale nagle człowiek starzeje się w zastraszającym tempie.
Przeprosiny oczywiście przyjmuję, choc wcale nie musiałeś przepraszać, bo ja nie poczułem się urażony.
Dziękuje za odpowiedź, która jest przykładem na to że jedynie dyskusja na poziomie ma sens a nie kłótnie i docinki bez używania rzeczowych argumentów.
A “łaciny” też używam i niektórzy twierdzą że za często.
Pozdrawiam.
sierpień 27th, 2009 at 18:04
“Zapomnijcie o spiskach - zaufajcie swojemu rządowi i weźcie te pieprzone szczepionki!” http://www.youtube.com/watch?v=oXKnTkAYCDs
wrzesień 2nd, 2009 at 23:39
http://www.youtube.com/watch?v=EiXmw5a9kiM .. śmiać się czy płakać?
wrzesień 4th, 2009 at 20:40
Chcę zaproponować spojrzenie na całą tę sprawę z trochę innego punktu widzenia,nie wierzę bowiem w teorie spiskowe,ale jestem przeciwko PRZYMUSOWI gdziekolwiek na świecie on się pojawia,choćby w Burkina Faso(a żyję w Polsce)-sprzeciwiam się każdej formie przymusowych szczepień i innym sposobom sprawowania biowładzy dlatego,że są przymusowe,nie wiem co myśleć o wątku rzekomo zatrutych szczepionek,ale przecież sama ta ptasia/świńska grypa wygląda na sztucznie nakręconą medialną wydmuszkę,ja się nie zaszczepię i będę ostrzegał innych,nie podoba mi się tempo w jakim są prowadzone badania nad nową szczepionką:zachodzi zapewne jedno z dwojga:(1)specjaliści spodziewają się prawdziwej wielkiej epidemii i podjęli bardzo radykalne środki zapobiegawcze z uwagi na realne zagrożenie lub(2)wszystko jest sztucznie nakręcone i ktoś chce nieźle zarobić na straszeniu i sprzedaży trefnych leków,które nie pomagają(bo nie ma na co lub są nieskuteczne) a może nawet i szkodzą-skąd jednak mam wiedzieć czy zachodzi (1) czy (2)?To pewne,że będę się sprzeciwiał przymusowi,ale wątpię czy w Polsce będzie jakikolwiek przymus,raczej chodzi mi o samą zasadę dobrowolności niż o rzekome spiski,gotów jestem walczyć z przymusem bez względu na to gdzie on jest-jeśli w UK robią przymusowe szczepienia to dla mnie wystarczający powód żeby protestować,wolę zaryzykować poniesienie śmierci lub poważnego uszczerbku na moim zdrowiu niż godzić się na to,żeby jacyś ludzie(obojętne kto) ingerowali bez mej zgody w moją nietykalność cielesną.I odpowiednio: kto chce niech się szczepi-to jego sprawa byle nikogo nie zmuszano pod sankcją prawną i środkami przemocy.Kampania reklamowa mi nie przeszkadza,ale gdyby miała nas z powodu niepoddania się szczepieniom nachodzić policja to wojna!Gorzej gdyby teoria trucia/depopulacji okazała się jednak prawdą-wówczas trzeba by samemu rozpętać wojnę bez czekania na ruchy przeciwnika,póki co jednak nie wierzę w teorię spiskową z braku twardych i grubo materialnych dowodów,te wszystkie oskarżenia pani Burgermeister oszałamiają swoją śmiałością-a gdzie dowody?Jakieś teksty w internecie to trochę mało przekonywające-to medium przyjmie każdą bzdurę,pozdrawiam wszystkich.
październik 1st, 2009 at 22:39
http://www.tvn24.pl/-1,1622066,0,1,zabil-rak–nie-szczepionka,wiadomosc.html - szybko dementują
http://wiadomosci.onet.pl/2051730,12,ue_zielone_swiatlo_dla_szczepionek_na_nowa_grype,item.html - i mają zielone światło…
październik 10th, 2009 at 07:04
rene napisała:
“rzuber: piszesz taki artykuł nic nie twierdząc? proszę Cię. ja rozumiem, że chciałeś przekazać zasłyszane informacje, rzucić ludziom temat pod rozwagę, tylko nie rozumiem po co?”
Poniekąd zgadzam się z zarzutem, chociaż nie podważam sensu Twoich intencji rzuber. Jednak jeżeli rzeczywiście Twoim zamysłem jest zwrócenie uwagi czytelnika na jakiś problem i sprowokowanie do myślenia, to moim skromnym zdaniem forma jaką stosujesz jest nieadekwatna. Powinieneś wyraźnie oddzielić część informującą czytelnika o jakimś alarmującym wydarzeniu od własnych analiz i opinii. Mogłoby to wyglądać np. jak notatka w gazecie - pierwsza część to suche fakty, a poniżej pt. “Komentarz” zdanie autora w tej sprawie. W tej chwili wszystko się zlewa i można odnieść wrażenie, że część faktograficzna jest przedstawiona nierzetelnie (z jednego punktu widzenia). Pamiętaj, że istnieje ryzyko, że to o czym piszesz okaże się humbugiem, tym bardziej więc tekst powinien mieć raczej stonowany wydźwięk.
październik 24th, 2009 at 23:56
Wiele piszecie o teoriach spiskowych: to znaczy o tym jak w nie (teorie spiskowe) nie wierzycie.
Nie wierzycie?
Na prawde?
A dlaczego?
Czy znacie historie?
Bo ja znam.
Spisek wystepuje w historii bez przerwy!
Przedstawcie mi jedna, jedyna epoke w historii bez spiskow!
Dalej uwazacie, ze nie ma spiskow?
Jesli tak, to znaczy, ze jestescie ignoranci historyczni.
listopad 10th, 2009 at 18:29
http://www.tvn24.pl/2281208%2c12691%2c0%2c0%2c1%2cwideo.html >>10 listopada 2009 > w końcu poruszono ten temat ! ! !
grudzień 5th, 2009 at 02:12
To się tylko potwierdza, słabnie system ubezpieczeniowy, nie będzie emerytur dla obecnie żyjących pokoleń, stąd min. zmutowane wirusy prowadzące do śmierci, zabójcze szczepionki, aborcja, eutanazja, ciekawe co się okaże za parę lat w sprawie jedzenia, czy tam również istnieją substancje przyspieszające śmierć???
WY CO TAK SIĘ ZACIEKLE BRONICE PRZED UJAWNENEM TEJ TEORII SPISKOWEJ O LUDOBÓJSTWIE CO POWECIE NA ABORCJE I EUTANAZJE ??? ZUS SOBIE NIE RADZI Z EMERYTURAMI I ŚWIADCZENIAMI TO WIDAĆ GOŁYM OKIEM ŻE W WIELU KRAJACH PADA TEN SYSTEM NIE MÓWIĄC O BANKOWYM
styczeń 12th, 2010 at 20:34
Teraz wszyscy się cieszą, że Polska (p.Kopacz) nie uległa “szałowi” zakupu szczepionek, Francja zaś przebiła samą siebie…”Skąd w magazynach Francuzów znalazło się aż 94 mln sztuk szczepionek, skoro Francuzów jest ok. 65 milionów? Francuscy lekarze bowiem, gdy wybuchła epidemia A/H1N1, uznali, że aby szczepienia były skuteczne, każdego obywatela należy zaszczepić dwukrotnie.” - żałosne…równie jak to, że dopiero teraz zastanawiają się czy słusznie ogłosili pandemię…
http://www.tvn24.pl/-1,1637838,0,1,pandemii-ah1n1-nie-bylo–who-sama-zada-sobie-to-pytanie,wiadomosc.html
powoli wycofują się ze wszystkiego… łatwo przyszło, łatwo pójdzie?:>
styczeń 13th, 2010 at 13:29
Był sobie taki film V jak Vendetta, ukazuje Anglię w niedalekiej przyszłości i tam właśnie był motyw, że choroba która zabiła kilkanascie tysięcy ludzi, coś jak nasza grypka, została wykorzystana przez skrajnie lewicową partię rządzoną przez a’la Stalin - Hitler, ktora wprowadziła rządy coś na wskroś komunizmu. Jak się potem okazało, wsyzstko zostało zaplanowane, nawet wpuszczenie wirusa do kilku miast. Potem firma farmaceutyczna sprzyjająca tej partii wypuścila jedyną szczepionkę. No i lud poszedł za partią i ją wybrał… A potem naród cierpiał.
Bo naród zrobi wsyzstko by tylko czuć się bezpiecznie i komfortowo.
Więc na rękę jest cwaniakom planowanie podobnych podpuch jak zamachy itp. by szerzyć strach i panikę.
Brzmi niewiarygodnie, ale czy do końca niemożliwie ?
czerwiec 26th, 2010 at 12:34
Totalnie nierzetelne.
sierpień 4th, 2010 at 16:10
Ci, którzy za tym stoją, nie podążają jednym torem. Z jednej strony mają te koncerny, które na tej panice robią kasę.
Z drugiej strony kolejne niby epidemie znieczulają ludzi. Tzn. możemy dojść do momentu, że gdy coś się zacznie dziać poważnego, zbyt długo bedzie to bagatelizowane.
Z trzeciej - póki co te mało zabójcze wirusy pozwalają obserwować jak to się rozłazi po świecie.
Z czwartej - może lepsze są wirusy które przenoszą się na niewielkie odległości drogą kropelkową. Inaczej - które poza organizmem człowieka zbyt długo nie są w stanie przeżyć. Czyli pozwala to zapanować nad ilością zabitych. A więc podać przez iniekcje frajerom ci zakażą rodzinę, znajomych i kolegów z pracy. A kto wie o wszystkim zamknie się na parę tygodni w bunkrach i poczeka.
Po piąte gdyby to było takie łatwe juz dawno jacyś szaleńcy by to zrobili.
Po szóste - po co NWO leniwi, przyzwyczajeni do jakichś praw biali. Potrzebują trochę inżynierków i odpowiednią ilość niewolników, niewolników. Pamiętajcie władza to najlepszy narkotyk i o to tu zawsze chodzi.